Prašome atkreipti dėmesį, pateikti užsakymus:
1. Kas yra jūsų kištuko tipas?
KN?JAV?Europoje?UK?AS?Arba?
2. Kas yra jūsų elektros energijos Tiekimo?
Pavyzdžiui, 220V, 50Hz, vienfazis? 220V 60 hz Vienos Fazės?
110V 60Hz vienfaziai? 110V, 50Hz, vienfazis?Arba?
Galite pastebėti, kai užsakymą arba palikite žinutę tiesiai į klientų aptarnavimo.
Atkreipkite Dėmesį:
Dėl pristatymas:
1. Įsitikinkite, kad jūsų adresas ir telefono numeris yra teisingas, mes galime atsiųsti prekės per 5-7 darbo dienas po apmokėjimo padaryti.
2. Dauguma šalių pristatymo laikas yra 15-60 darbo dienų.Tačiau kai kurios prekių pristatymas gali vėluoti dėl vežėjo netinkamo tvarkymo, muitinės nedelsdama, importo tarifai, nacionalinės politikos klientų, atokiose vietovėse, arba bet kokių kitų aplinkybių iš mūsų kontrolės.
3. Jei jums reikia daugiau, greičiau pristatymo, susisiekite su mumis naudoti "FedEx", DHL,TNT,ir tt, ir mokėti papildomų krovinių vežimo sąnaudas.
4. Jei jums nereikia gauti paketą, per 36 darbo dienų, prašome susisiekti su mumis prieš paliekant neigiami ir neutralūs atsiliepimai, mes padarysime viską, kad padėti jums išspręsti problemą.
5. Kartais mes ne laivas express, jūs pasirinkote, pavyzdžiui: jūs pasirinko DHL, mes galime laivo Fed E x, tai d e pends dėl situacijos, prašome susisiekti su mumis, jei norite pasirinkti konkrečią express".
6.Jei jūsų plotas yra atokioje vietovėje, jums reikia pridėti atskirą mokestį.
Apie importo muitai / muitinės:
1. Jei pasirinksite "Pardavėjo Pristatymas Metodas", mes padėsime jums organizuoti siuntą.Siųsti prekes į jūsų artimiausią jūrų uosto!Jūs turite pasiimti prekes uoste.
2. Pirkėjas turi mokėti paskirties uosto mokesčiai (pavyzdžiui, terminalo pakrovimo ir iškrovimo mokesčiai, dokumentų mokesčiai, saugojimo mokesčius ir t. t.), muitinės mokesčius, ir pristatymo mokesčiai.Mes nesame atsakingi už bet kokius muitinės, importo muitai.Dėl pirkėjo priežasčių, muitinės nepadarė ir prekes buvo sugrąžinti arba sunaikinti.Mes ne grąžinti mokėjimo.
Pastaba: Dėl šalių, kurios yra sunku praeiti muitinės, pvz.: Brazilija, Turkija, Argentina ir kt.Prieš pirkdami, įsitikinkite, kad jūs turite galimybę pereiti muitinės.
Apie išreikšti gavimo:
1. Jei pasirinksite DHL / ARAMEX / FEDEX, TNT, UPS, ir t.t., mes padėsime jums organizuoti tarptautinės skubų pristatymą jūsų nurodytu adresu, tiesiogiai!Jei prekės vežamos express, pirkėjas privalo sumokėti mokesčius nuo atvykimo.
2. Prieš pasirašymo, pirkėjas turėtų atidžiai patikrinti, ar sklypo / krovinį prieš pasirašant prekių.Įsitikinkite, kad pakuotė yra nepažeista, jei yra bet kokia žala, prašome nufotografuoti ir susisiekti su mumis per 24 valandas.Mes padėsime jums.
Apie Mokesčių:
1.Importo muitų, mokesčių ir rinkliavų nėra įtrauktos į prekės kainą, arba siuntimo išlaidas.
2.Pirkėjas turi mokėti importo muitus, mokesčius ir rinkliavas.Tai yra iš mūsų kontrolės užsakymą tarifus.Prašome pastaba!
Apie Grįžimą:
1. Prašome susisiekti su mumis prieš jį grąžinti, jei esate nepatenkinti su elementą, kai jūs jį gauti, ir jį grąžinti per 15 dienų pakeitimo, arba pinigų grąžinimo.
2. Visos grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir turi pateikti ir su laivų sekimo numerį ir konkrečias priežastis grįžti.
Atsiliepimų Apie:
1. Jei jūs patenkinti apie tai , prašome leave5 žvaigždžių teigiamų atsiliepimų, Ačiū !
2. Jūsų skatinimas ir parama yra mūsų nuolat į priekį pagreitį.Jūsų pasitenkinimas visada yra mūsų prioritetas.
3. Prašome susisiekti su mumis prieš paliekant neutralus arba neigiamų atsiliepimų, mes suteiksime jums priimtiną sprendimą, išspręsti bet kokius ginčus.
DUK:
Q: Kaip aš galiu mokėti už mano pirkti?
A: Mes priimame Kredito Kortelės, TT remittanceand kiti mokėjimo būdai.Jei turite sunkumų atlikdama mokėjimą, prašome susisiekti su mūsų pagalbos.
Q: ar Yra kokia nors garantija straipsnių aš nusipirkau?
A: Mes teikiame vienerių metų garantija, bet visas siuntimo išlaidas padengia vartotojai.
Q: aš gavau siuntinį neveikia,Ką aš galiu padaryti dabar?
Prašome susisiekti su mumis pirmą,Mes galime suteikti jums rezoliucija ne vieną kartą.(Nereikia atidaryti bet koks ginčas ar suteikti mums bet neigiamų atsiliepimų pirmas.Ačiū)
Aptarnavimas po pardavimo:
Ačiū už teigiamus atsiliepimus.
Prašome susisiekti su mumis, Jei turite kokių nors problemų, kai gavote siuntinį.
Tada mes ją išspręsti už jus.
Dėkojame už jūsų užsakymą mūsų parduotuvėje.